شرکت به شیمی

 

تلفن ثابت : 66124899-021
همراه : 09124646402

مسئول بازاریابی : آقای یوسفی

 

پرکلرواتیلن ماده شیمیایی بدون رنگی است که این مایع با کلردار کردن هیدروکربن ها به دست می آید و به عنوان ماده شوینده در خشکشویی ها، تولید فلئوروکربن، ماده انتقال حرارت، ازبین بردن گریس از سطح و ماده پاک کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکلرواتیلن به عنوان ماده اصلی در صنایع گوناگون مانند قطعه سازی ها، ریخته گری ها، قالب سازی ها و خشکشویی ها کاربرد دارد.

برای اطلاعات تماس و سفارش پرکلرواتیلن کلیک کنید

 

بررسی خواص اسیدها

بررسی خواص اسیدها

اسید یکی از ترکیبات پرکلرواتیلن میباشد که بشر از دیر باز با مفهوم ساده اسید آشنا بوده است.
  در واقع این مواد، حتی قبل از آنکه شیمی به صورت یک علم در آید، شناخته شده بودند. اسیدهای آلی مثل سرکه و آبلیمو و آب غوره از قدیم معروف بودند. اسیدهای معمولی مانند اسید سولفوریک ، اسید کلریدریک و اسید نیتریک بوسیله کیمیاگران قدیم ساخته شده اند و بصورت محلول در آب بکار رفتند. برای مثال اسید سولفوریک را جابربن حیان برای اولین بار از تقطیر بلورهای زاج سبز (FeSO4.7H2O) و حل کردن بخارهای حاصل در آب ، بدست آورده است.

در طی سالیان متمادی بر اساس تجربه های عملی لاووازیه (A.L.Lavoisier) چنین تلقی می‌گردید که اجزاء ساختمان عمومی کلیه اسیدها از عنصر اکسیژن تشکیل گردیده است. اما به ندرت این موضوع از نظر علمی روشن و اعلام شد که چنانچه این موضوع درست باشد، بر خلاف عقیده اعلام شده در مورد اکسیژن ، این عنصر هیدروژن است. در حقیقت ، تعریف یک اسید بنا به فرمول اعلام شده از سوی لیبیگ (J. Von Liebig) در سال 1840 عبارت است از موادی حاوی هیدروژن که می توانند با فلزات واکنش دهد و گاز هیدروژن تولید نمایند.

برچسب های این مطلب:

خواص اسید- اسیدی بودن پرکلرواتیلن-تعریف اسید-اسیدچیست-کارایی اسید